W kontakcie z Urzędem Skarbowym korzystaj z elektronicznych form obsługi Klienta
- Zachęcamy do korzystania z elektronicznych form rozliczeń i zdalnego kontaktu z nami.
- W wyjątkowych sprawach, których nie można załatwić elektronicznie, wprowadzamy możliwość wizyty w urzędzie przez 2 dni w tygodniu.
Korzystanie z elektronicznych form obsługi Klienta
Krajowa Administracja Skarbowa (KAS) zachęca do korzystania ze swoich e-usług
i kontaktu poprzez e-PUAP i infolinie.
Usługi e-Deklaracje i Twój e-PIT , dostępne tylko na podatki.gov.pl, pozwalają na sprawne rozliczanie podatków bez wizyty w urzędzie skarbowym.
Natomiast w serwisie biznes.gov.pl znajdują się opisy elektronicznych usług świadczonych przez urzędy skarbowe, między innymi informacje o tym w jaki sposób, elektronicznie, można złożyć wniosek i uzyskać zaświadczenie o niezaleganiu
w podatkach oraz należnościach celnych lub stwierdzające stan zaległości.
Kontakt telefoniczny do urzędu skarbowego:
PIT – nr telefonu 44 6854968
VAT – nr telefonu 44 6854968
CIT – nr telefonu 44 6854968
zaświadczenia – nr telefonu 44 6854960
spadki/darowizny – nr telefonu 44 6854911, 44 6854912, 44 6854913
rejestracja podatników – nr telefonu 44 6854970, 44 6854971
egzekucja administracyjna – nr telefonu 44 6854952, 44 6854953, 44 6854954,
44 6854955, 44 6854958
rachunkowość podatkowa – nr telefonu 44 6854915, 44 6854917, 44 6854969
komórka wierzycielska – nr telefonu 44 6854933, 44 6854934, 44 6854935
Adres e-mail urzędu skarbowego: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Informacje podatkowe oraz usługę Twój e-PIT znajdziesz na podatki.gov.pl
Wizyta w urzędzie
W wyjątkowych sytuacjach, w których nie można załatwić sprawy przez e-usługi,
od 8 maja 2020 r. możliwa będzie wizyta w urzędzie skarbowym przez 2 dni w tygodniu:
- Środa od 9:00 do 15:00
- Piątek od 9:00 do 13:00
W pozostałe dni obsługa Klienta odbywa się w jednostkach KAS poprzez e-Usługi, e-PUAP i telefonicznie.